Producătorul bavarez își extinde gama de produse, devenind un producător complet, care oferă soluții de transport cu mase maxime admise între 3 și 44 de tone. MAN începe noua etapă în existența sa în 2018.
MAN a intrat pentru prima dată în luma vanurilor cu noul TGE, care este produs din aprilie și comercializat din luna mai. MAN TGE impresionează cu gama largă de modele, care include vanuri închise, combi sau cu ferestre și șasiuri cu cabină simplă sau pentru echipaj. Masa maximă este cuprinsă între 3 și 5,5 tone, iar motoarele robuste și eficiente de 102 până la 177 CP fac acest model ideal pentru construcții, meseriași, transport de persoane sau distribuție ușoară. Prin intermediul sistemului Vans to Go, MAN introduce o linie completă de vehicule, disponibile instant, încă din fabrică, alături de atașamente disponibile pentru gama TGE.
Printre noutățile din segmentul de camioane de tonaj mediu, MAN TGL și TGM vor primi un nou motor și noi trepte de putere. Noua generație de motoare MAN D08SCR beneficiază de un design mai simplu și o tehnologie de post-tratare a gazelor de eșapament bazată doar pe SCR. În plus, MAN a reușit să micșoreze consumul noii unități cu 5,5%. de asemenea, camioanele TGL și TGM pot fi mai confortabile și mai eficiente grație noilor funcții ale cutiilor de viteze TipMatic.
Șoferii vor beneficia de un spațiu de locuit redesenat în cabinele L, LX, XL, XLX și XXL, utilizate în special pe camioanele grele MAN TGX și TGS. Schimbările includ noi spații de stocare și opțiuni de iluminare, precum și un nou frigider, care poate fi retractat complet sub pat. Toate funcțiile importante de confort pot fi controlate prin intermediul unui nou concept de operare. În plus, seria TGX asigură un somn liniștit grație pachetului acustic, care presupune o insonorizare suplimentară a cabinei.
MAN a echipat noua variantă Adaptive Cruise Control cu funcția Stop-and-Go, care reduce oboseală șoferului pe drumurile aglomerate și în traficul urban. Funcția reglează automat distanța față de vehiculul din față (inclusiv la viteze mici), încetinește vehiculul (până la oprire completă, dacă este cazul) și pleacă de pe loc automat adupă opriri scurte. Astfel, șoferul poate fi mai relaxat chiar și în traficul bară la bară.
Comentați?