Home Camioane Ford Trucks F-MAX, Camionul Anului 2019, lansat în România
Camioane

Ford Trucks F-MAX, Camionul Anului 2019, lansat în România

124

Ford Trucks a lansat în această seară în România modelul F-MAX destinat transporturilor pe distanțe lungi. F-MAX a fost prezentat în premieră în urmă cu o lună, la IAA 2018, când a primit și premiul Camionul Anului 2019.Modelul F-MAX se dorește a fi a doua etapă de lansare a mărcii Ford Trucks în România, după succesul înregistrat deja pe segmentele de construcții și vehicule specializate, deoarece piața internă este dominată de vânzările de autotractoare pentru transport internațional.

Pentru a se putea impune pe piață, F-MAX va veni in standard cu toate opționalele de confort pentru șofer, in valoare de aproximativ 4500 de euro. Chiar și asa, oficialii Ford Trucks spun că noul model va fi cel mai accesibil de pe piață.

”Cel mai mare efort pentru noi va fi să convingem clienții că la acest preț camionul nu va face niciun compromis în ce privește confortul, performantele și eficiența”, a declarat Stefano Albarosa, CEO al Cefin Trucks, unic importator și distribuitor Ford Trucks în România.

F-MAX vine cu o cabină spațioasă, de 2,5 m lățime, podea complet plată și înălțime internă de 216 cm. Bordul are un design de tip cockpit, toate funcțiile fiind ușor accesibile. Sentimentul de spațiu generos oferit de cabină este completat de câteva soluții inovatoare, precum dulapuri de stocare cu capace stil avion sau patul de sus cu un unghi de pliere de 90 de grade. Ford Trucks promite și că noua cabină este foarte silențioasă, iar treptele de acces sunt complet etanșe la apă și praf. Scaunul șoferului are o gamă de ajustare de până la 260 mm, tapițerie din material respirabil de înaltă calitate și design ergonomic pentru un suport lombar optim.

Noul F-MAX este echipat cu un motor Ecotorq de 500 CP și 2500 Nm, cuplat la o transmisie automată ZF cu 12 trepte, care dispune și de moduri de condus, precum Eco și Power. Aerodinamica superioară, calibrarea sistemului de propulsie și caracteristicile tehnice asigură o reducere a consumului de 6% față de modelele anterioare. Costurile de întreținere sunt și ele mai mici cu până la 7%.

Printre sistemele de asistență disponibile enumerăm Adaptive Cruise Control, Predictive Cruise Control (Max Cruise), Advanced Emergency Brake System, Hill Launch Assist, Lane Departure Warning sau Electronic Stability Control.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Torc Robotics, etapă importantă în validarea conducerii autonome

Torc Robotics, o filială independentă a Daimler Truck și un pionier în...

CamioaneNoutatiServicii

Knorr-Bremse TruckServices: soluții complete pentru camioane și remorci

Rețea de distribuitori de încredere, cost total de întreținere redus, butuci și...

CamioaneNoutati

Daimler Truck a demonstrat la IAA că și camioanele pe hidrogen sunt o opțiune

Daimler Truck a expus la IAA Transportation nu numai camioane pur electrice...

CamioaneNoutati

Scania: Electrificarea transportului forestier greu

Proiectul suedez TREE – TRansition to Efficient Electrified forestry transport – în...