FlixBus a devenit profitabilă la nivel european în 2017

În 2017, compania FlixBus a adăugat 6 noi piețe la rețeaua sa, compania fiind acum prezentă în 26 de țări și oferă 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri. Compania a transportat 40 de milioane de pasageri în Europa în 2017, doar în cea mai aglomerată perioadă din sezonul rece, între 22 decembrie și 7 ianuarie, 2,5 milioane de pasageri călătorind cu autocarele verzi de-a lungul continentului. 22 decembrie a fost cea mai aglomerată zi a perioadei de Crăciun.
Creșterea a fost remarcabilă și în România. FlixBus a început activitatea pe piața locală la jumătatea anului 2016, dar și-a crescut oferta în 2017 odată cu noile parteneriate anunțate în timpul verii. Mulțumită numeroaselor destinații către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de 10 ori mai mare comparativ cu 2016.
Planuri mari pentru 2018
Atingerea profitabilității în Europa a permis FlixBus să meargă către piața globală. La finalul anului trecut, compania a anunțat că intenționează să se extindă în SUA. „Suntem mândri de pașii importanți pe care i-am făcut anul trecut. Continuăm să îmbunătățim rețeaua verde și calitatea serviciilor din Europa Centrală și de Est.”, a declarat László Arany, regional managing director. Compania intenționează să crească numărul țărilor disponibile din România și să îmbunătățească rețeaua celor deja existente.
FlixBus continuă să digitalizeze serviciile prin adăugarea de noi funcții site-ului și aplicației mobile. Astfel, pe lângă check-in-ul electronic, găsirea stațiilor, rezervarea last minute și integrarea în Google Maps, în curând va fi posibilă și localizarea în timp real a autocarelor.
