Home Logistică FedEx Express extinde și în România serviciul pentru e-commerce
Logistică

FedEx Express extinde și în România serviciul pentru e-commerce

94

FedEx Express,  cea mai mare companie de transport express din lume, anunță extinderea serviciului său destinat comerțului electronic internațional, cu livrare în zi definită. Acesta poate fi accesat în 24 de țări, între care și România. Și are conexiuni cu 47 de piețe globale.

După lansarea inițială pe 10 piețe, în 2021, serviciul FedEx International Connect Plus (FICP) este acum disponibil în alte 14 țări. Și acoperă și cea mai mare parte a Europei de Est.

Pe lângă Danemarca, Finlanda, Grecia, Irlanda, Luxemburg, Norvegia și Elveția, FICP este disponibil în România, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania și Slovenia.

”Suntem mândri și încântați că serviciul FedEx International Connect Plus este acum disponibil în principalele piețe din Europa de Est”, a declarat Mariusz Mik, Vice President Ground Operations Eastern Europe, FedEx Express.

”Astfel, putem asigura livrări rapide, facilitând o mai bună conectare a furnizorilor cu clienții, în beneficiul tuturor. Astfel de inițiative sunt importante pe măsură ce oamenii cumpără din ce în ce mai mult online. Ei au nevoie de fiabilitate, flexibilitate, experiențe pozitive de livrare. Ca și de serviciile care facilitează toate acestea.”

FedEx International Connect Plus suține comercianții online

Conectând mai mult de 99% din PIB-ul global, serviciile precum FICP îi susțin pe comercianții online să-și dezvolte afacerile în Europa și la nivel global. Companiile vor putea astfel să livreze:

  • în 1-3 zile produsele comandate online de cumpărătorii din Europa
  • în 3-4 zile cumpărătorilor din America de Nord
  • iar celor din regiunea Asia-Pacific și din restul lumii în 3-5 zile.

Totul, la prețuri atractive, sporindu-și competitivitatea pe piață.

Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, FedEx Express Europe, a declarat: ”Vânzările online la nivel global sunt preconizate să depășească 5 trilioane de dolari în 2022.

Iar mai apoi, 7 trilioane de dolari în 2025, creând numeroase oportunități pentru companiile europene. Prin extinderea serviciului FICP în Europa de Est și de Nord, FedEx Express susține dezvoltarea companiilor. Pentru că le conectează cu și mai mulți clienți de pe piețele globale și europene.”

Pandemia COVID-19 a transformat mediul de afaceri

Pandemia COVID-19 a transformat mediul de afaceri în domeniul retail. Și a generat creșteri ale vânzărilor online, atât la nivel local, cât și transfrontalier.

Cercetări realizate în 40 de țări au arătat că, în 2020, 37% dintre cumpărătorii online au achiziționat mai multe produse din afara țării lor, din cauza pandemiei. De asemenea, 28% au declarat că în viitor vor cumpăra mai mult online de la companii din alte țări.

Întrebați despre procesul de livrare, nivelul de satisfacție în legătură cu rapiditatea livrării a fost cel mai scăzut. În schimb, 71% dintre consumatori ar alege un retailer online care oferă flexibilitate în ceea ce privește opțiunile de livrare.

Serviciul FICP beneficiază de expertiza FedEx în domeniul transporturilor internaţionale, cu livrare în zi definită, precum şi de expertiza vamală a FedEx și de sistemul de monitorizare a expedierilor. Comercianții online pot, de asemenea, trimite notificări, iar cumpărătorii au flexibilitatea de a schimba ziua și locul livrării prin FedEx Delivery Manager®, oferindu-le astfel vizibilitate, mai mult control și accesibilitate pentru comenzile online.

Mai multe detalii despre serviciul FICP sunt disponibile aici.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

DHL Express România și-a deschis sediul operațional din Sibiu

Compania DHL Express România anunță că a inaugurat sediul operațional din județul...

LogisticăNoutati

Terminal de LNG la Marea Neagră

În forma revizuită a planului național integrat energie-mediu (PNIESC) apare și ideea...

LogisticăNoutati

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de...

LogisticăNoutati

Lidl se extinde în domeniul logisticii

Compania mamă a lanțurilor de supermarketuri Lidl și Kaufland a achiziționat o...