Home Logistică DPD România are un nou director comercial
Logistică

DPD România are un nou director comercial

18

DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală, are un nou director comercial, Radu Dumitru Stănescu, cu o experiență de peste 20 de ani în management și consultanță, acumulată în organizații locale și multinaționale din Europa de Est, Centrală și de Sud.

După o colaborare de zece ani cu Speedy Bulgaria, timp în care a fost consilierul personal al acționarului pe probleme legate de dezvoltarea organizației, Stănescu a revenit în România în cadrul DPD, companie achiziționată de Speedy în 2014, în calitate de consultant al departamentului comercial.

La începutul acestui an, Radu Dumitru Stănescu a coordonat procesul de planificare al strategiei DPD România pentru perioada 2018-2020, clarificând poziția organizației în piața de curierat expres și coletărie, direcțiile strategice, obiectivele corporative și implementarea strategiei prin generarea proiectelor strategice.

„M-am alăturat echipei DPD România, acceptând provocarea de a conduce departamentul comercial, după o experiență de zece ani în consultanță pentru Speedy Bulgaria. Rolul meu este să ajut organizația să atingă performanța dorită prin definirea și stabilirea strategiei de dezvoltare, dar și prin optimizarea mecanismelor necesare unei evoluții durabile. Un alt obiectiv pe care mi l-am propus este punerea în practică a unui plan de succesiune care să atragă și să motiveze talentele în organizație”, declară Radu Dumitru Stănescu, noul director comercial al DPD România.

Radu Dumitru Stănescu și-a consolidat experiența atât ca angajat pentru multinaționale, cât și în postura de consultant în management. A oferit consultanță pentru realizarea și implementarea strategiilor de afaceri la nivel de organizație, dar și la nivelul departamentelor interne. De pe pozițiile de management deținute, Stănescu a condus echipe locale de peste 80 de oameni și echipe internaționale mai mari, derulând activități variate, de la vânzări la resurse umane, coordonând de-a lungul timpului zeci de proiecte pentru mai mult de 50 de companii din industrii diverse.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...

Logistică

AQUILA își reînnoiește flota și echipamentele din depozit

În linie cu obiectivele de sustenabilitate, AQUILA și-a bugetat investiții de 16,9...

Logistică

Sameday extinde rețeaua out of home

Sameday, prima companie de curierat din România care s-a extins în afara...

Logistică

Bosch lansează pe piață RevX

Bosch a anunțat lansarea unei soluții denumită RevX în cadrul celei mai...