Documentele eliberate de către Autoritatea Rutieră Română (ARR) care expiră în perioada stării de urgență își mențin valabilitatea în această perioadă pe teritoriul României.
Măsura a fost luată având în vedere prevederile art. 1 coroborat cu art. 14 din Decretul nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial nr. 212 din data de 16.03.2020.
Documentele eliberate de ARR sunt:
- Licențele comunitare și copiile conforme ale acestora;
- Certificatele de transport în cont propriu și copiile conforme ale acestora;
- Lincențele pentru activități conexe – autogări și intermediere a operațiunilor de transport rutier;
- Autorizațiile;
- Certificatele profesionale;
- Atestatele profesionale.
Din această săptămână, ARR și-a suspendat activitățile cu publicul pentru registratura generală și reagistraturile Agențiilor Teritoriale. Actele necesare privind eliberarea licențelor, certificatelor, copiilor conforme, autorizațiilor, aterstatelor, cardurilor tahografice, documentelor de control și ecusoanelor se transmit în această perioadă numai prin serviciul poștal, cu confirmare de primire. De asemenea, solicitările de informații publice se transmit doar la adresa de mail cerere544@arr.ro, iar petițiile la adresa de email relatii_publice@arr.ro.
Documentele întocmite la nivelul Sediului Central și al Agențiilor Teritoriale ARR se transmit solicitanților (operatorilor de transport rutier, taxi, închiriere/alternativ, școlilor de conducători auto, personalului din transporturile rutiere etc.) numai prin serviciul poștal, cu confirmare de primire.
Comentați?