Daimler testează camioane autonome pe drumuri publice
Home Camioane Daimler testează camioane autonome pe drumuri publice
CamioaneTehnologie

Daimler testează camioane autonome pe drumuri publice

74

Daimler Trucks și Torc Robotics dezvoltă activ și testează pe drumuri publice camioane autonome cu intenția de a atinge nivelul de automatizare 4.Rutele folosite inițial sunt pe autostrăzi din sud-vestul statului Virginia, unde are sediul Torc Robotics. Testele cu camioane autonome pe drumuri publice sunt supervizate de un inginer de sistem și de un șofer profesionist. Toși șoferii utilizați în aceste teste au fost pregătiți special de Daimler Trucks și Torc Robotics pentru a se familiariza cu sistemele de automatizare. Testele de pe autostrăzi publice vin după câteva luni de testare riguroasă pe un circuit închis.

”Torc Robotics este un lider în tehnologia conducerii automatizate. Daimler Trucks este liderul de piață în domeniul camioanelor și înțelegem nevoile industriei. Aducerea unui camion autonom de nivelul 4 pe drumurile publice este un pas major spre țelul nostru de a livra camioane sigure și de încredere, în beneficiul clienților, economiei și societății”, a declarat Martin Daum, membru în consiliul de administrație ai Daimler AG responsabil pentru camioane și autobuze.

Compania americană Torc Robotics face acum parte din Daimler Trucks, după ce autoritățile componente au aprobat achiziția pachetului majoritar de acțiuni. Compania a fost integrată în structura nou înființată Autonomous Technology Group. Astfel, producătorul de camioane își consolidează expertiza în conducerea automatizată.

Daimler Trucks North America (DTNA) se va concentra în continuare pe tehnologia condusului automatizat și integrarea ei pe camioane grele. Echipa DTNA lucrează la un șasiu de camion gândit special pentru condus cu grad înalt de automatizare și în special la redundanța necesară pentru a oferi siguranța și încrederea necesare.

DTNA construiește de asemenea și infrastructura necesară pentru testarea operațională a în studiile de caz inițiale. Infrastructura constă într-un centru de control principal și huburi logistice. Acestea sunt localizate de-a lungul coridoarelor importante de transport de marfă, unde operează mulți clienți și în imediata apropiere a principalelor artere rutiere.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Deficitul de șoferi de TIR din România acoperit parţial cu personal din Filipine

Pe fondul plecării masive a șoferilor români în țări cu salarii mai...

CamioaneNoutati

Preţul camioanelor nepoluante trebuie să scadă la jumătate pentru a concura cu modelele diesel

Preţul camioanelor fără emisii poluante trebuie să se reducă la jumătate pentru...

CamioaneNoutati

IAA Transportation 2024: Daimler Truck pune accentul pe transportul pe distanțe lungi fără emisii

Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de autovehicule comerciale din...

CamioaneNoutati

eTruckathon: MAN eTGX evidențiază caracterul adecvat din punct de vedere practic

Douăsprezece camioane electrice, douăsprezece echipe, aproximativ 300 km la putere: acesta este...