Cefin, clasă de învățământ dual de mecanici în Ciorogârla
Home Noutati Cefin, Scania și Volvo, clasă de învățământ dual de mecanici în Ciorogârla
Noutati

Cefin, Scania și Volvo, clasă de învățământ dual de mecanici în Ciorogârla

78

Începând din anul școlar 2020-2021, Cefin, Scania și Volvo vor avea o clasă de învățământ dual de mecanici auto în cadrul liceului Pamfil Șeicaru din Ciorogârla.Anunțul privind acesată clasă de învățământ dual pentru mecanici a fost făcut de Ionel Bălașa, After Sales Director al Cefin Trucks, în cadrul unui interviu acordat revistei noastre. Oficialul Cefin ne-a vorbit și despre noile centre de service și servicii oferite de companie.

Care sunt noile centre de service deschise în ultimele luni și ce servicii oferă acestea?

La începutul anului, Cefin Trucks anunța ca obiectiv extinderea portofoliului de servicii ce aduc plus valoare clienților săi, printre acestea aflându-se și un plan ambițios de a dezvolta rețeaua de service-uri autorizate la cele mai înalte standarde și o rețea multimarcă de top în cooperare cu partenerii de service.

Mai devreme de jumătatea anului am îndeplinit acest obiectiv. Acum avem o rețea cu 19 centre în București, Brașov, Deva, Arad, Constanța, Craiova, Bacău, Suceava, Baia Mare, Oradea, Timișoara, Sibiu, Odorheiu Secuiesc, Cluj, Pitești, Ploiești, Galați, Turda și Piatra Neamț. Ultimele două sunt cele mai noi din rețea și sunt service-uri de intervenție, fără branding Ford Trucks.

Mai aveți zone geografice de acoperit în activitatea de service?

În acest moment vedem doar în perspectiva anului 2020, în cadrul căruia ne-am dori să mergem mai departe cu dezvoltarea rețelei de service, atât cât ar presupune atingerea tuturor locatiilor necesare clienților noștri. Pe parcurs lucrăm la îmbunătățirea serviciilor în toate locațiile și a serviciilor adăugate ce vin în întâmpinarea clienților. Ne dorim deschiderea a încă două locații de service în zona Moldovei.

Cât de greu este să găsiți personalul necesar pentru dezvoltarea activității?

Este din ce în ce mai greu să găsim personal calificat, pentru că tinerii nu mai sunt interesați de domeniul tehnic, iar personalul cu experiență ajunge la momentul în care trebuie să se retragă și este greu de înlocuit.

Este foarte importantă creșterea pregătirii profesionale a angajaților și angajarea de tineri absolvenți de școală profesională și integrarea lor în cadrul echipei.

Începând din anul școlar 2020-2021, Cefin, împreună cu Scania și Volvo, va avea o clasă de învățământ dual de mecanici auto în cadrul liceului Pamfil Șeicaru din Ciorogârla. La finele celor 3 ani de studiu și practică, elevii vor fi angajați în service-urile noastre.

Ce vă propuneți cu noua activitate de service pentru vehicule comerciale ușoare? Vor fi și alte centre Cefin, în afară de cel de la București, care vor oferi service pentru LCV în viitor?

Anul acesta ne dorim să ajungem la un nivel de calitate a serviciilor, personalului și standardelor conform cerințelor mărcii, cu service-ul din București. În viitor planificăm să dezvoltăm această divizie și pentru rețeaua noastră proprie de service-uri.

Cât de mult a fost afectată activitatea de After Sales de epidemia de coronavirus?

Măsuri de siguranță au fost luate încă de la apariția primelor vești de extindere a noului coronavirus în România. Acestea au fost de tipul regulilor de siguranță a angajaților și a clienților, al normelor de igienizare a spațiilor, al organizării fluxurilor de acces în zona de vânzări și service și evitarea supraaglomerării spațiilor. Prioritatea Cefin Trucks a fost siguranța angajaților și a clienților, conform sloganului nostru adaptat situației pe care o tranzităm: Împreună mergem mai departe!

În perioada crizei nu a fost întreruptă activitatea în locațiile de service și servicii post vânzare AIC Trucks. Am lucrat cu un efectiv scăzut de 75% din personal, care prin rotație a intrat în concedii de odihnă, menținând în acest mod un nivel de salarizare asemănător cu perioada de dinainte de pandemie. Am încercat ca fiecare din cei implicați, clienți, angajați și furnizori, să sufere cât mai puțin.

Cum sprijină partea de service activitățile de vânzări camioane noi și rulate?

Cefin crede cu tărie că misiunea sa reprezintă mai mult decât a transmite o factură de achiziție de la un producător de camioane către o companie de transport. Astfel că în portofoliul Cefin este integrată o arie largă de servicii ce aduc valoare adăugată precum: servicii post vânzare la cele mai înalte standarde, vânzări piese de schimb si ulei, reparații si montaje complexe de caroserie, vânzare de vehicule noi si uzate, servicii de trade-in și buy-back, suport în solicitarea și obținerea serviciilor de finanțare (credit, leasing, închiriere sau plăți întârziate).

Putem să oferim servicii pe care nu le oferă competitorii, pentru că, fiind o firmă independentă, avem mai multă flexibilitate. Iar din acest parteneriat are de câștigat toată lumea.

Crearea și dezvoltarea unei rețele de centre de asistență tehnică și service post vânzare Ford Trucks care să se evidențieze prin servicii prompte și de calitate este baza unei relații solide cu cei ce ne sunt clienți. Orice camion nou poate să mai aibă probleme în perioada de garanție, important este ca acestea să fie rezolvate operativ. Asta înseamnă un stoc de piese și operatori foarte bine pregătiți care să rezolve problemele apărute. Clientul este mulțumit de camion dacă acesta este funcțional, are timpi reduși de imobilizare, consum mic și cheltuieli de mentenanță rezonabile. O rețea after sales bine reprezentată la nivel național contribuie decisiv la imaginea pe care o au clienții despre o marcă de camioane.

Departamentul de after sales este un partener cu cel de Vânzări, pentru că suntem alături cu tot ce presupune întrebări tehnice și logistică până la livrare, iar ulterior ducem mai departe încrederea câștigată clientului. O rețea de service dezvoltată este o garanție pentru clienți că pot rezolva o intervenție oriunde s-ar afla, în special că discutăm despre vehicule permanent în mișcare, în locații diverse și pe distanțe mari.

Știm principiul din vânzări că primul vehicul îl vinde vânzătorul, iar al doilea service-ul. Calitatea serviciilor post vânzare este o carte de vizită foarte importantă pentru întreaga companie.

Ce cifră de afaceri este asigurată de activitatea de After Sales a Cefin Trucks?

Dacă însumăm toate service-urile din rețea, inclusiv cele proprii, partenere sau doar ateliere de intervenții, precum și zona de after sales importator, putem vorbi de o cifră de afaceri de 10 milioane de euro.

Ce pondere din această cifră de afaceri este generată de marca Ford?

Putem estima că service-ul dedicat Ford Trucks reprezintă 25% din cifra de afaceri totală dedicată serviciilor multi-marcă.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

AutobuzeNoutatiRutierTransportatori

Nou parteneriat între FlixBus și Christian Tour

FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția...

Noutati

IVECO și CNR confirmă eficiența bio-CNG-ului pentru decarbonizarea transporturilor

IVECO, lider în propulsia alternativă, promovează un studiu realizat de Institutul de...

AerianNoutatiTransportatori

TAROM continuă tradiția de a transporta Echipa Olimpică a României

În calitate de partener oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR),...