Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), are un nou președinte. Mihai Bordeanu, șeful Automobile Dacia va conduce Asociația până în 2023.
Întrunit în sedință extraordinara pe 4 iunie 2021, consiliul director ACAROM a desemnat noul președinte al asociației. Dar și doi vicepreședinți. Astfel, din conducerea Asociației mai fac parte Josephine Payne – director general Ford România și Silviu Badea -director general Grupul Industrial de Componente (GIC) Pitești. Ambii cu funcția de vicepreședinte.
De asemenea, din consiliul director mai fac parte începând din această vară:
- Bogdan Cocian – director general ELBA Timișoara
- Sorin Poteraș – director general Schaeffler România
- Dumitru Radu – director general Ronera Rubber
- Gabriel Sicoe – director afaceri publice Renault Grup România
- Nicolae Movileanu – director general Delta Invest Mioveni
- Radu Caraivan – director general Componente Auto Topoloveni
- Dumitru Chirleșan – rector al Universității din Pitești
- Adrian Sandu – secretar general ACAROM.
Fostul președinte ACAROM s-a retras din funcție
Trebuie menționat că schimbările survenite în cadrul grupului Renault l-au forțat pe fostul președinte ACAROM, Christophe Dridi să se retragă din funcție. Acesta a părăsit România pentru a prelua responsabilitățile industriale ale mărcii Dacia pentru uzinele din România, Rusia și Maroc.
„A fost o onoare pentru mine să conduc ACAROM în această perioadă. Prin prisma responsabilităților mele voi rămâne alături de sectorul auto din România și sunt sigur că acesta își va continua dezvoltarea durabilă”, a declarat Christophe Dridi.
De asemenea, Mihai Bordeanu, noul președinte al Asociației, a menționat că „este o onoare și o responsabilitate pentru mine să fiu desemnat președinte al ACAROM. În această perioadă de schimbări importante în sectorul auto îmi doresc ca ACAROM, asociația reprezentativă a industriei auto din România, să fie vectorul de dezvoltare al sectorului auto național. Decarbonizarea producției de vehicule și componente auto, dezvoltarea educației duale și creșterea gradului de cooperare cu universitățile tehnice, dezvoltarea infrastructurii – rutiere, feroviare, de alimentare a vehiculelor electrificate -, atragerea de noi investiții în acest sector, vor reprezenta prioritățile noastre în perioada următoare”.
Comentați?