A apărut numărul 278 al revistei Cargo&Bus, decembrie 2019, cu un conținut care îmbină, ca de obicei, testele și prezentările de vehicule comerciale cu cele mai noi informații din lumea transporturilor și logisticii.Materialul de bază este un test cu măsurători cu Scania G 410 LNG, al treilea ”mușchetar” al ofertei actuale de camioane alimentate cu gaz natural lichefiat din Europa. Deși are 50 CP mai puțin decât concurenții Iveco Stralis NP și Volvo FH LNG, Scania răspunde cu un cuplu excelent și performanțe dinamice aproapiate. În schimb, cabina G este mai puțin spațioasă decât cabinele competitorilor direcți.
Sumar Cargo&Bus 278 (decembrie 2019)
TEST: Scania G 410 LNG
EVENIMENT: Cefin a livrat camionul Ford cu numărul 1.000 în România
PREMIU: Noul Mercedes-Benz Actros este Camionul Anului 2020
TEHNOLOGIE: Sideguard Assist detectează și trotinetele electrice
PREZENTARE: Versiunile Renault Trucks T și T High 2020
PREZENTARE: Versiunile 2020 ale camioanelor de distribuție Renault
TEHNOLOGIE: Varianta finală Nikola TRE, camionul electric bazat pe Iveco S-Way
TEHNOLOGIE: Truck Innovation Award merge la Hyundai H2 Xcient
TEHNOLOGIE: O nouă versiune DAF CF Electric
TEHNOLOGIE: MAN începe producția de serie mică a camioanelor electrice eTGM
REMORCI: O nouă soluție pentru volume mari de la Schmitz Cargobull
REMORCI: Vehiculele frigorifice Krone, echipate în standard cu Krone Telematics
VÂNZĂRI: Statistici înmatriculări de vehicule de peste 3,5 tone în luna octombrie
TRANSPORT PERSOANE: Autobuze hibrid Solaris la Satu Mare
TRANSPORT PERSOANE: Mercedes-Benz Citaro Hybrid la Sinaia
TRANSPORT PERSOANE: Divertisment în autocarele FlixBus din România
Revista Cargo&Bus poate fi cumpărată din toate marile centre de distribuție presă (inmedio și benzinării), alături de revista FloteAuto. Prețul pachetului FloteAuto – Cargo&Bus este de 10 lei.
Comentați?