Electreon a semnat un acord de cooperare cu ATLoS, o companie portugheză specializată în fabricarea de vehicule autonome pentru medii industriale. Compania speră să extindă în continuare parteneriatul.
Ca parte a acestei colaborări, tehnologia de încărcare wireless a Electreon va fi integrată în vehiculele autonome ale ATLoS, începând cu vehiculele utilizate pe rute fixe în cadrul unităților de producție, centrelor logistice și depozitelor. ATLoS aparține grupului ProCME, o companie care se concentrează pe proiecte de infrastructură și mobilitate de înaltă tehnologie.
Partenerii susțin că, prin încorporarea bobinelor de încărcare wireless Electreon în pământ de-a lungul unor rute operaționale fixe, pot asigura că vehiculele ATLoS sunt în permanență pregătite să „se încarce dinamic în mișcare sau static atunci când sunt parcate la rampele de încărcare, eliminând necesitatea conectării manuale și a timpilor de nefuncționare ai încărcării”.
Companiile speră să își extindă colaborarea în urma acestui acord, despre care afirmă că ar putea „crea noi oportunități semnificative de piață pentru eficientizarea soluțiilor de mobilitate complet autonomă în diverse sectoare, inclusiv industria auto, alimentară și a băuturilor, farmaceutică, aeroporturi și porturi”.
„Această colaborare cu Electreon reprezintă un alt pas strategic în misiunea ATLoS de a redefini mobilitatea industrială cu soluții cu adevărat autonome și sustenabile”, a declarat José Reis Costa, CEO al ProCME Group, adăugând: „Prin integrarea tehnologiei de încărcare wireless în vehiculele noastre autonome, putem elimina barierele operaționale, reduce timpii de nefuncționare și crește eficiența clienților noștri.”
Oren Ezer, CEO al Electreon, a adăugat: „Pentru a obține o autonomie reală, procesul de încărcare trebuie să fie și autonom. Combinarea încărcării noastre wireless dovedite cu sistemele autonome inovatoare ale ATLoS creează o soluție de tipul „setează și uită” care oferă o eficiență operațională de neegalat pentru clienții lor.”
Aceasta este o schimbare semnificativă de direcție pentru Electreon, care a lucrat intens până acum cu tehnologia de încărcare inductivă. În iunie, de exemplu, compania a început să testeze un segment al autostrăzii germane cu tehnologia de încărcare inductivă. În mai, a fost demarat și un proiect de încărcare a vehiculelor de transport public mai mari .
Comentați?