Cu o nouă variantă de șasiu care include recent lansata mașină electrică și opțiuni de încărcare, plus noi opțiuni pentru puntea spate, Scania oferă operatorilor de autobuze o alternativă convingătoare pentru electrificarea operațiunilor de transport dincolo de aplicațiile pur urbane.
Scania și-a extins oferta de e-mobilitate prin lansarea unei variante 6×2*4 pe platforma de autobuze electrice cu baterie, introdusă în 2023. Noua variantă cu intrare joasă este concepută pentru a satisface cerințele operațiunilor de transport mediu și greu, iar cu o capacitate crescută de pasageri în comparație cu modelul 4×2 LE BEV existent, este potrivită pentru rute urbane, suburbane și interurbane mai scurte.
Având o nouă punte spate, precum și recent lansata interfață e-machine și de încărcare, toate fiind disponibile și pentru modelul existent cu două axe, varianta cu trei axe oferă o soluție competitivă, atât eficientă, cât și extrem de fiabilă.
Noul șasiu electric este construit pentru a oferi performanțe maxime în condiții dificile pe toată durata sa de viață, iar flexibilitatea sa permite adaptări pentru a se potrivi atât nevoilor carosierilor, cât și cerințelor clienților.
Angrenajele axelor sunt proiectate pentru cea mai bună eficiență energetică posibilă și o durată lungă de viață. Două noi angrenaje ale axelor vin cu rapoarte de transmisie mai rapide și reduc pierderile interne, aducând o eficiență îmbunătățită. În plus, noua punte directoare este situată în spatele semi-arborelui și este proiectată să se potrivească cu noua punte spate. Direcția folosind ultima axă ajută la o mai bună distribuire a greutății și reduce uzura anvelopelor.
Clienții care utilizează noua variantă 6×2*4 LE BEV în operațiunile lor zilnice de transport electric au o serie de beneficii cheie. Un design robust al șasiului ajută la creșterea durabilității vehiculului și, prin urmare, prelungește durata sa de viață, în timp ce adaptarea flexibilă la aplicații specifice aduce o îmbunătățire uriașă a eficienței generale. Cadrul auxiliar îmbunătățit al autobuzului minimizează nivelurile de zgomot și îmbunătățește manevrabilitatea, făcând o călătorie mai confortabilă pentru pasageri și șofer. În cele din urmă, poziționarea componentelor vehiculului simplifică întreținerea, reducând costurile și sporind disponibilitatea operațională a autobuzului.
„Cu o mașină electrică complet nouă, această variantă electrică cu trei axe este fiabilă, eficientă din punct de vedere energetic și puternică, oferind astfel un timp de funcționare excelent, autonomie, accelerație și pornire, nu în ultimul rând pe pante abrupte. Și cu noua opțiune de încărcare de mare viteză în poziția spate și cu încă câteva noduri de alimentare din care puteți alege, oferă flexibilitate care se traduce în autobuze care corespund cerințelor locale”, spune Carl-Johan Lööf, șeful departamentului de management de produs pentru soluții de transport persoane la Scania.
„Pe măsură ce avântul către electrificare continuă să crească, autobuzele construite pe această platformă vor fi competitive în întreaga lume și pot fi utilizate pentru a extinde operațiunile electrice la noi tipuri de aplicații.”
Comentați?