Societatea de Transport București (STB) SA a vândut în primele nouă luni ale acestui an 1,76 milioane de abonamente, având cu 251.688 mai mulți abonați față de aceeași perioadă a anului trecut.
Informația a fost făcută publică de viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu. Potrivit lui, odată cu creșterea de peste 16% a numărului de abonamente, a scăzut numărul amenzilor.
„O veste și mai bună legată de cifrele STB, în primele nouă luni ale anului, este legată de scăderea numărului de amenzi date pentru neplata călătoriei”, a scris viceprimarul pe pagina proprie de Facebook.
Potrivit lui, digitalizarea plăților și noile funcționalități din aplicațiile STB (InfoTB și YouthTB) au dat rezultate și gradul de conformare a crescut. „Veniturile din activitățile de control au scăzut cu 26,40%, fiind aplicate astfel mai puține amenzi călătorilor”, a explicat viceprimarul.
Operatorul de transport public din Berlin își extinde infrastructura de încărcare a...
deCargo & Bus20 octombrie 2025Pentru a sprijini utilizarea autobuzelor electrice pe rutele de călătorie, Daimler Buses...
deCargo & Bus16 octombrie 2025Volvo a prezentat un nou șasiu de autocar bazat pe platforma sa...
deCargo & Bus13 octombrie 2025MAN și Improtex Trucks & Buses au semnat un memorandum de înțelegere...
deCargo & Bus7 octombrie 2025
Comentați?