Prin intermediul partenerului său, invoitix ag (prin filiala din România-Invoitix AG Baden Sucursala București, institutie financiară nonbancară), 123cargo/BursaTransport oferă un serviciu nou. Acesta este menit să vină în sprijinul transportatorilor prin încasarea facturilor inainte de data scadentă.
Practic, daca aveți nevoie de contravaloarea facturii înainte de scadență, Invoitix AG Baden Sucursala București vă achită în 24-48 ore suma facturată, din care va reține un comision de finanțare, în funcție volumul de finanțare și de termenul scadent al facturilor. Ulterior, la scadența acestora, INVOITIX se va ocupa de încasarea facturii de la clientul dumneavoastră.
Avantajele achiziționării serviciului
123încasare rapidă transformă facturarea cu plată la termen în facturare cu plata la descărcare;
Puteți accepta scadențele cerute de clienții dumneavoastră fără grija finanțării activității dvs pana la încasare;
Scăpați de telefoanele ăi comunicările întreprinse în vederea încasării facturii, scăpați inclusiv de declararea incidentului de plată.
Cum funcționează serviciul?
ÎNCREDINȚAȚI către INVOITIX facturarea serviciilor de transport prestate pentru clientul dvs.
INVOITIX preia sarcina de FACTURARE către client și URMĂRIRE a încasării la termen, fără costuri suplimentare.
Aveți nevoie de o încasare rapidă? Nimic mai simplu, alegeți o factură din cele deja emise ăi, contra unui comision, aveți banii în cont în 48h.
Pentru mai multe detalii, accesați pagina „123Încasare rapidă”
INVOITIX este cea mai importantă platformă de facturare digitală din Europa. Serviciile lor includ generarea ăi gestionarea facturilor, gestionarea creanțelor și optimizarea fluxului de numerar pentru companiile de transport rutier și logistică din toată Europa. SOLUȚIILE INVOITIX oferă acestor companii lichiditate și protecție împotriva riscului de insolvență al contractorilor lor.
Comentați?