Home Camioane ZF, colaborare pentru echiparea camioanelor Volta Zero
Camioane

ZF, colaborare pentru echiparea camioanelor Volta Zero

159

Divizia Soluții pentru Vehicule Comerciale a ZF și Volta Trucks au anunțat încheierea unui acord pe termen lung pentru furnizarea unora dintre sistemele și componentele de bază ale camionului Volta Zero, integral electric.

„Noii producători de camioane, cum ar fi Volta Trucks, au nevoie de parteneri puternici în rândul furnizorilor de componente, care să îi ajute să reducă costurile de cercetare și dezvoltare și să scurteze timpul de lansare pe piață, oferind soluții la cheie, precum și asistență pentru inginerie și testare a aplicațiilor aferente. Cu cel mai larg portofoliu de produse al industriei de vehicule comerciale, care oferă o combinație favorabilă de soluții consacrate și inovatoare, ZF este bine poziționat în piață pentru a însoți producătorii de vehicule comerciale pe drumul lor către electrificare, automatizare și digitalizare”, a declarat Dr. Laier.

Tehnologiile ZF pentru Volta Zero

Tehnologiile ZF montate pe camionul Volta Zero au fost proiectate și configurate special pentru utilizarea în cazul vehiculelor comerciale și face parte dintre sistemele cheie ale acestora. Este vorba de sistemul avansat de frânare de urgență OnGuardACTIVE (AEBS), sistemul electronic de frânare (EBS), inclusiv pedala de frână, controlul electronic al stabilității ESCsmart (ESC) și frâna de mână electro-pneumatică OnHand (EPH).

De asemenea, componente ZF intră și în formarea sistemului OnLaneALERT – Lane Departure Warning System (LDWS), inclusiv coloana de direcție și mecanismul de direcție. În plus, sistemul de suspensie pneumatică controlată electronic OptiRide (ECAS) de la ZF, montat pe Volta Zero, sprijină operațiunile zilnice ale vehiculului, inclusiv procedurile de andocare și încărcare, prin ajustări automate și manuale ale înălțimii șasiului pentru îmbunătățirea siguranței, eficienței și confortului șoferului.

Punțile electrice ZF

Punțile electrice ale Volta Zero sunt tot ZF, cu suspensie față independentă (IFS). Astfel, după ce au confirmat în mii de aplicații pentru autobuze, axele ZF sunt acum disponibile și pentru camioane. Avantajul IFS este acela că maximizează spațiul pentru componentele electrice și baterii, având design compact, optimizat. O varietate de axe RL 82 ET IFS, cu „brațe“ de reglaj de diferite mărimi, pot echipa vehicule având lățimea cuprinsă între 2.300 și 2.600 mm și o sarcină pe osie de până la 8.200 kg. (Axa ZF tip RL 80 ET IFS este, de asemenea, disponibilă pentru cerințele specifice de pe piața din America de Nord.)

Soluția IFS combină comportamentul optim al direcției cu confortul avansat la rulare, suspensia cu arc pneumatic și tehnologia de amortizor ZF PCV protejând bateriei și a componentelor electrice ale camionului. De asemenea, permite un nivel ridicat de manevrabilitate și, în funcție de anvelopele montate, este posibil un unghi de virare de până la 56 de grade, ceea ce reduce semnificativ raza de viraj a camionului. Sistemul de axe IFS asigură menținerea optimă a benzii de rulare și stabilitatea la viraje, iar barele antiruliu nu mai sunt necesare în majoritatea aplicațiilor.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CamioaneNoutati

Camioanele Ford F-Max ajung în Europa pentru transport intern între fabrici

Ford F-Max va asigura operațiunile de transport intern ale companiei Ford.

CamioaneNoutati

Volvo Trucks introduce serviciul de rezervare a punctelor de încărcare

Volvo Trucks continuă cu dezvoltarea de noi servicii pentru încărcarea camioanelor electrice....

CamioaneNoutati

Test: MAN Polarexpress călătorește din Laponia la Munchen cu energie electrică de la baterie

MAN eTGX electric pornește într-un tur de 3000 de kilometri din Laponia...

CamioaneNoutati

Volkswagen a vândut 2,2% dintre acțiunile Traton

Volkswagen a anunțat că a vândut un pachet de 2,2% din Traton....