La mai mult de patru ani de la apariția sa, Ford F-Max beneficiază de un facelift. Acesta propune noutăți de design, dar și direcție hidraulică și un motor mai economic.
Noul sistem de direcție electro-hidraulic (EHPAS) este conceput pentru a îmbunătăți semnificativ confortul șoferului. Acesta propune trei moduri de conducere, menite să reducă forțele de direcție necesare cu până la 70%.
Modul „Confort“ necesită cel mai mic efort din partea șoferului pentru schimbarea direcției și este cel mai potrivit pentru utilizare în trafic urban sau pentru manevre. Modul „Echilibrat” oferă un comportament de direcție optimizat, cu un compromis bun între confort și stabilitate. În fine, modul „Stabil” este recomandat pentru călătorii pe distanțe lungi, la viteze de croazieră. Deoarece acesta stabilizează direcția și absoarbe mișcările mici ale volanului.
Ford F-Max, motor cu 5,5% mai puțin consum de combustibil
Motorul de 500 CP, 2.500 Nm și frână de motor de 400 kW a primit de asemenea o nouă generație. Care propune un consum mai mic cu până la 5,5%. Nu au fost oferite detalii de către producător despre modificările aduse, dar modul Eco, în care puterea maximă este limitată la 450 CP, rămâne valabil. Pentru
autonomie maximă și alimentări convenabile, F-Max este disponibil cu rezervoare de motorină de până la 1.350 de litri.
Pe lângă upgrade-ul trenului de rulare, Ford Truck a extins gama de echipări opționale pentru versiunea Luxury Pack. Acesta vine cu detalii de design exterior, precum logul F-Max cromat de pe grila față,
mânere de uși negre, pasajele roților negre și stickerele negre de pe carenajele dintre axe.
Noi sunt și farurile LED cu fond negru, care îmbunătățesc designul, dar au și un impact deosebit pentru vizibilitatea pe drum. Noile blocuri optice au și funcție de lumini în viraj, lumini de zi LED și opțional fază scurtă LED.
Comentați?