Reuters scrie că Scania este deosebit de activă în sprijinirea Northvolt în viața de zi cu zi. O face cu oameni în fabrică, încercând „să sporească calitatea și producția la producătorul de baterii pentru vehicule electrice. Evident, este o măsură pentru a-i oferi un răgaz în tentativa de a găsi finanțare.
Reamintim, Northvolt a depus deja dosarele pentru Capitolul 11 în SUA. Iar acum se străduiește să găsească o modalitate de a rezolva probleme financiare uriașe. Iar potrivit Reuters, ”membrul personalului Scania trebuie să fie asociat cu un manager de tură Northvolt sau cu un lider de echipă pentru a „antrena” echipele. În același timp ajută la îmbunătățirea și implementarea standardelor”.
Legăturile dintre Scania și Northvolt
Scania este un client de top Northvolt, acum se bazează pe producătorul suedez de baterii pentru celulele noilor lor camioane electrice. De asemenea, Scania face parte din Grupul Volkswagen, care deține 21% din acțiunile Northvolt. În octombrie 2024, CEO-ul Scania și TRATON, Christian Levin, a subliniat că nu toate vehiculele Scania vin cu celule de la acest producător. Însă el a amintit că noul camion regional de transport le va avea.
Vorbind despre aceste măsuri de sprijin, Levin a mai spus: „Este în interesul nostru, să ne asigurăm că pot continua să ne livreze celule, astfel încât să putem continua să livrăm vehicule clienților noștri în cazul în care avem un contract cu clientul și o promisiune legată de marca noastră”. Scania a promis deja lui Northvolt 100 de milioane de dolari ca parte a acordului de faliment al SUA .
Comentați?