curierat
Home Logistică Poșta Română intră pe segmentul de curierat rapid
LogisticăNoutati

Poșta Română intră pe segmentul de curierat rapid

7

Poșta Română intră pe segmentul de curierat rapid și lansează un nou brand care poartă numele ”Zor”.

”Targetăm clienții cu vârsta de 18-20 de ani, și cu Zor vrem să cucerim și acest segment. Ne-am adaptat, și ne-am dezvoltat continuu, ne transformăm în profunzime, logistic, digital și uman, mai ales uman. Pentru că știm că o țară stabilă are nevoie de o Poștă stabilă, apreciem trecutul și ne uităm la viitor pe care îl pregătim cu Zor”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.

”Zor este DHL-ul Poștei Române, este cum este GLS pentru Poșta Marii Britanii. Nicio companie , nicio Poștă nu rezistă pe piață dacă rămâne în granițele interne. Compania o să o ducă bine 3-6 ani, nicio companie nu are nicio șansă să reziste timpului dacă nu iese din granițe, companii din UE care pot să activizeze în România și să măture orice companie”, a mai transmis Valentin Ștefan.Știrea continuă.

Proces amplu de modernizare pentru Poșta Română, inclusiv cu logo nou

Poșta intră într-un proces amplu de modernizare, inclusiv cu un nou logo. Procesul de modernizare a oficiilor poștale va costa între 10 și 15 milioane de euro și se va întâmpla în următorii doi ani, iar branduirea mașinilor din parcul auto cu noua identitate vizuală va impune încă o cheltuială de 50 – 100 de euro pe fiecare autovehicul.

”Strategia noastră este clară și merge în trei direcții: Ghișeul universal, o infrastructură strategică a statului român prin care să se țină relația dintre cetățeni și companii și instituții; curierat și logistică; servicii financiar-bancare prin soluții digitale accesibile. Ce urmează? Pe curierat, așa cum reiese din studiu, avem un segment de piață foarte tânăr, 18 – 29 de ani. Ne facem treaba conștiincios și pe celelalte paliere. Suntem o companie care a evoluat în timp. Ne-am adaptat și ne-am dezvoltat continuu, păstrând legătura cu toate comunitățile din România. Ne transformăm în profunzime logistic, digital și mai ales uman. Colegii știu cât de greu este”, a punctat directorul Poștei.

Acesta a prezentat noul logo al companiei, care nu mai fusese modificat din 2004. Conform lui Valentin Ștefan, serviciile de rebranding au costat aproximativ 48.000 de euro.

Potrivit Poștei, strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizațională, o nouă identitate vizuală a Poștei Române „sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate și a unui brand endorsat”.

Compania Națională Poșta Română

Compania Națională Poșta Română este operatorul național din domeniul serviciilor poștale, ce deține, în prezent, o rețea de peste 5.000 de subunități poștale la nivel național, dintre care 676 sunt oficii poștale și 1.054 ghișee poștale. Procesul de rebranding este dezvoltat în colaborare cu Inoveo Concept, agenție românească de consultanță în branding și design.

Compania deținută de stat, inclusiv la care Fondul Proprietatea deține 6,25% din acțiuni, a înregistrat, în primul semestru din 2025, o cifră de afaceri de 896,15 milioane de lei, în creștere cu 10,6% față de perioada similară a anului 2024. Poșta Română are puțin peste 20.000 de angajați la nivel național.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volvo
AutobuzeNoutati

Volvo, șasiu pentru autocar electric cu o autonomie de 700 km

Volvo a prezentat un nou șasiu de autocar bazat pe platforma sa...

trenul
FeroviarNoutatiTransportatori

Numărul pasagerilor care au circulat cu trenul a scăzut cu 7,6% în primele șase luni din 2025

Numărul pasagerilor care au circulat cu trenul a fost, în primul semestru...

tarifele
CamioaneNoutatiTransportatori

Tarifele pe care le vor plăti transportatorii de marfă pentru fiecare km parcurs în România

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a anunțat deschiderea procedurii de transparenţă decizională pentru...

Fan Courier
LogisticăNoutati

Investiție masivă pentru FAN Courier

WDP investește 22 de milioane de euro într-un centru de distribuție pentru...