Koegel Die Wirtschaftsmacher
Home Remorci Kögel devine parte a inițiativei ”Die Wirtschaftsmacher”
Remorci

Kögel devine parte a inițiativei ”Die Wirtschaftsmacher”

46

Ca parte a inițiativei ”Die Wirtschaftsmacher”, Kögel reușește, cu ajutorul unei campanii cuprinzătoare, să atragă atenția asupra întregului domeniului economic de logistică. Pentru a populariza serviciile și activitățile multiple, în special în rândurile absolvenților și persoanelor în căutarea unui loc de muncă, urmează să înceapă în anul 2019, pentru prima oară, o campanie de imagine cuprinzătoare. Kögel se implică și face parte dintre susținătorii campaniei.

Ideea privind campania a apărut în cercul tematic ”Imaginea logisticii” al BVL (Bundesvereinigung Logistik e.V.). Între timp agenții specializate au dezvoltat planuri concrete pentru campanie. În acest sens, BVL a pus la dispoziție o finanțare inițială.

Campania de imagine ”Logistikhelden” (Eroii Logisticii) urmează să înceapă la mijlocul anului 2019 la nivel federal. Aceasta se adresează în primul rând persoanelor aflate la începutul carierei și celor care caută un loc de muncă și are ca scop îmbunătățirea imaginii publice a celei de-a treia ramuri economice ca mărime. Ideea: La această acțiune concertată participă cât mai multe asociații, uniuni, media și companii apropiate domeniului logistic, atrăgând împreună cel mai înalt nivel de atenție. În nou creata inițiativă „Die Wirtschaftsmacher“, care are rolul de punct de plecare al campaniei de imagine, grupuri de interese, prestatori de servicii logistice, precum și industria și comerțul își unesc țintit forțele, obținând împreună o vizibilitate și o rază de acțiune mai mari decât fiecare separat.

De aceasta s-a convins și Petra Adrianowytsch, Director General al companiei Kögel. ”Inițiativa Die Wirtschaftsmacher ne-a atras imediat, deoarece ramura noastră de activitate trebuie să contracareze urgent lipsa de cadre tinere și specialiști și, în special lipsa de șoferi profesioniști. Prin Logistikhelden, dăm ramurii de activitate o față umană și nu doar că îi entuziasmăm astfel pe oamenii din interiorul și din afara logisticii, ci avem grijă ca multele domenii profesionale logistice să își recapete respectul pe care îl merită.”

Elementul central al campaniei este reprezentat de către ”Logistikhelden”, care sunt ambasadorii simpatici și credibili ai eficienței și profesionalismului tuturor domeniilor de acțiune ale logisticii. Aceștia sunt oameni din practica logisticii din diferite companii, care povestesc istorii palpitante din viața profesională de zi cu zi. Pe afișe, în anunțuri, în internet și prin canalele uzuale ale mediilor sociale, precum și prin portaluri video, Logistikhelden prezintă „date concrete” cum ar fi kilometrajul parcurs anual de către un șofer profesionist sau numărul de colete livrate în cadrul logisticii umanitare. Aceste motive, prin limbajul vizual și coloritul puternic, au o valoare de recunoaștere ridicată.

Frauke Heistermann, purtătoare de cuvânt a cercului tematic și membră a comitetului director al BVL, este optimistă cu privire la faptul că se vor colecta sume suficiente de la susținători, pentru avea o campanie de succes: ”Obiectivul nostru este de a colecta o sumă cu șapte cifre, care să permită dezvoltarea presiunii publicitare necesare. În acest sens, suntem pe calea cea bună. Cca. 50 de companii, instituții, asociații și parteneri media se numără deja printre susținători. Ne bucurăm de orice nou Wirtschaftsmacher”.

Ca parte a inițiativei ”Die Wirtschaftsmacher”, Kögel sprijină campania ”Logistikhelden” în special pentru a îmbunătăți imaginea ramurii de activitate, pentru a mări atractivitatea pentru angajații potențiali și existenți și pentru a sublinia importanța logisticii pentru economia germană. Kögel pune un mare accent pe interesele șoferilor și, de aceea, producătorul de semiremorci a prezentat la IAA 2018 Kögel Trucker Trailer (KTT) , iar la bauma 2019 prezintă Kögel Trucker Tipper. KTT este rezultatul unui sondaj de opinie realizat în rândurile șoferilor profesioniști de către Kögel la Truck Grand Prix, la festivalul Wolfsmeile și la motelurile de pe autostradă, pe tema ”semiremorca perfectă și ușor de utilizat pentru șoferii de camion”. Și prin aceasta, Kögel dorește să impulsioneze mărirea atractivității activității dure de zi cu zi a șoferilor profesioniști.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

NoutatiRemorci

Krone investește în Schwarzmüller

Producătorul austriac de remorci Schwarzmüller devine partener strategic în cadrul grupului Krone-Nutzfahrzeug.

Remorci

Kässbohrer, o nouă familie de semiremorci frigorifice

Kässbohrer a lansat noua sa gamă de semiremorci frigorifice, din care fac...

Remorci

CTE Trailers, noul importator Krone în Bulgaria

De la 1 august, CTE Trailers devine importator oficial pentru Krone în...

Remorci

Kogel își întărește poziția în România. Auto Brand este noul importator și distribuitor al brandului german

Unul dintre cei mai importanți jucători pe piața românească a importului și...