În urma investițiilor de 1,5 milioane de euro realizate anul trecut în extinderea capacității logistice și în software, DPD România estimează o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în 2018 și peste 11 milioane de colete livrate pe parcursul anului.
În 2017, compania s-a menținut pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului de 26,8 milioane de euro. Pentru 2018, compania va investi circa 1 milion de euro în diverse zone ale afacerii, printre careși deschiderea a două centre logistice, în Arad și Craiova.
Conform reprezentanților companiei, în 2017, ponderea livrărilor naționale a fost de peste 75% din total.
Topul zonelor din care s-au trimis, anul trecut, cele mai multe colete în țară este condus de regiunea
București-Ilfov (27% din total), urmată de județul Cluj (aproximativ 9%), Timiş (8%), Constanța (7%) și Iași (6%).
În ceea ce privește livrările internaționale realizate de curierii DPD în 2017, topul țărilor cu cele mai multe
livrări este condus de Ungaria (26%), Germania (22%), Italia (10%) și Bulgaria (9%).
Principalul motor de creștere a afacerii DPD în 2017 a fost comerțul electronic, iar industriile care au generat
cele mai multe livrări au fost cele de fashion, telecom, IT&C, electro, beauty și home&deco. Ponderea livrărilor la nivelul întregului an a rămas echilibrată, 48,5% dintre colete au fost trimise de sectorul B2B și
51,5% de segmentul B2C.
”În anul 2017 ne-am concentrat pe îmbunătățirea serviciilor pe care le oferim, inclusiv pe comunicarea cu clienții noștri, prin schimbarea în totalitate a sistemului IT. Pentru anul în curs estimăm o creștere de 20%, influențată de calitatea serviciilor oferite de DPD România, de prețul competitiv și corect pe care îl aplicăm, alături de inovația pe care o aducem prin noul nostru sistem IT. De asemenea, vom continua dezvoltarea infrastructurii logistice din țară prin investițiile în noi centre, la Arad și Craiova”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Comentați?