Home Logistică DPD România estimează o creștere de 20% în 2018
Logistică

DPD România estimează o creștere de 20% în 2018

49

În urma investițiilor de 1,5 milioane de euro realizate anul trecut în extinderea capacității logistice și în software, DPD România estimează o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în 2018 și peste 11 milioane de colete livrate pe parcursul anului.

În 2017, compania s-a menținut pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului de 26,8 milioane de euro. Pentru 2018, compania va investi circa 1 milion de euro în diverse zone ale afacerii, printre careși deschiderea a două centre logistice, în Arad și Craiova.

Conform reprezentanților companiei, în 2017, ponderea livrărilor naționale a fost de peste 75% din total.
Topul zonelor din care s-au trimis, anul trecut, cele mai multe colete în țară este condus de regiunea
București-Ilfov (27% din total), urmată de județul Cluj (aproximativ 9%), Timiş (8%), Constanța (7%) și Iași (6%).

În ceea ce privește livrările internaționale realizate de curierii DPD în 2017, topul țărilor cu cele mai multe
livrări este condus de Ungaria (26%), Germania (22%), Italia (10%) și Bulgaria (9%).

Principalul motor de creștere a afacerii DPD în 2017 a fost comerțul electronic, iar industriile care au generat
cele mai multe livrări au fost cele de fashion, telecom, IT&C, electro, beauty și home&deco. Ponderea livrărilor la nivelul întregului an a rămas echilibrată, 48,5% dintre colete au fost trimise de sectorul B2B și
51,5% de segmentul B2C.

”În anul 2017 ne-am concentrat pe îmbunătățirea serviciilor pe care le oferim, inclusiv pe comunicarea cu clienții noștri, prin schimbarea în totalitate a sistemului IT. Pentru anul în curs estimăm o creștere de 20%, influențată de calitatea serviciilor oferite de DPD România, de prețul competitiv și corect pe care îl aplicăm, alături de inovația pe care o aducem prin noul nostru sistem IT. De asemenea, vom continua dezvoltarea infrastructurii logistice din țară prin investițiile în noi centre, la Arad și Craiova”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Packeta România crește rețeaua de magazine online și selleri parteneri

Packeta România și-a a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri...

LogisticăNoutati

Firmele de curierat, responsabile de succesul extinderii magazinelor online în străinătate

Companiile de curierat sunt peste 50% responsabile de succesul extinderii magazinelor online...

Logistică

Maersk extinde serviciul ME2 între India și Europa de Nord

Maersk anunță îmbunătățiri semnificative pentru serviciul său maritim ME2, care va include...

Logistică

Genius se extinde în 300 de localități

Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din...