DKV oferă prelucrarea electronică a facturilor. ZUGFeRD evită introducerea datelor greșite în sistem, economisește timp și accelerează procesarea ulterioară.Clienții DKV au acum posibilitatea de a-și procesa automat factura electronică DKV în sistemul contabil. Pentru a face acest lucru, se adaugă o înregistrare de date de tip XML în factura în format PDF; nu se modifică nimic la factura originală, în format PDF.
Prin transferul automat al datelor facturii se evită erorile, iar prin procesarea accelerată se economisește timp. Așa-numita factură ZUGFeRD (Central User Guide of the Forum elektronische Rechnung Deutschland) constă într-o reprezentare vizuală a facturii (în format PDF) și în informațiile din factură sub forma unui set de date structurate și evaluabile automat (un fișier XML).
”Deja mulți furnizori de software de contabilitate și de ERP (Enterprise Resource Planning) asigură compatibilitate cu ZUGFeRD, astfel încât mulți dintre clienții noștri pot trece imediat la prelucrarea automată a datelor facturilor. Conversia facturii la noul format este automată și clientul nu trebuie să-și facă griji. Clienții care încă nu utilizează noul format, pot continua să utilizeze facturile trimise în mod obișnuit”, a declarat Dr. Werner Grünewald, DKV Euro Service Managing Director, responsabil de Finanțe.
Pentru mai multe informații despre noua factură de date și furnizorii compatibili de software, accesați www.ferd-net.de.
Comentați?