Cursă efectuată și neplătită: Ce facem dacă clientul nu plătește?
Home Servicii Cursă efectuată și neplătită: Ce facem dacă clientul nu plătește?
ServiciiTransportatori

Cursă efectuată și neplătită: Ce facem dacă clientul nu plătește?

145

Transportul a fost efectuat, dar în cont nu se vede nimic. Cursă a fost efectuată, dar plata întârzie. Ce facem dacă clientul nu plătește? Un prestator de servicii logistice se așteaptă ca după livrarea mărfii să se efectueze şi plata, în termenul convenit. Aproape fiecare firmă a întâlnit cazuri în care unii parteneri de afaceri plătesc prea târziu sau nu plătesc deloc. Dacă termenul de plată a fost depășit puteți merge la avocat. Însă consilierii juridici trebuie utilizați numai după ce au fost epuizate orice alte mijloace. TIMOCOM vă ofeă trei sfaturi pentru ceea ce puteți să faceți în cazul facturilor neachitate și cum puteți să vă primiți banii.

Înainte de a porni pe calea juridică, îndelungată și deseori costisitoare, puteți alege alte mijloace pentru a vă recupera creanțele.

Ce facem dacă clientul nu plătește: Emiteți o factură

Sună simplu, dar este important. Cu cât factura este emisă și trimisă clientului mai curând, cu atât mai repede va urma și plata. Formulați concret termenul de plată. Astfel lucrurile sunt clare pentru toți cei implicați și clientul știe până când trebuie să efectueze plata. De regulă, firmele oferă un termen de plată de 30 de zile în acest caz.

Ce facem dacă clientul nu plătește: Contactați partenerul de afaceri

Dacă banii nu intră în cont în intervalul de timp convenit, este util să intrați imediat în acțiune. Este cert că acel clientul nu a întârziat plata cu bună-știință. Încercați să comunicați cu partenerul. Această comunicare poate fi sub forma unei discuții sau a unei somații, prin care să-i amintiți de plata restantă. Explicați la obiect și ordonat care este motivul comunicării și menționați:

  • tipul serviciului prestat, data și numărul facturii
  • suma
  • termenul de plată, cu data exactă
  • consecințele în caz de neplată

Ce facem dacă clientul nu plătește: Apelați la serviciile unui birou inkasso

Dacă după convorbire sau somația scrisă factura rămâne neplătită, nu renunțați prea devreme. Înainte de a merge la avocat sau la tribunal poate intra în acțiune un prestator de servicii inkasso pentru a vă ajuta să vă recuperați banii. Serviciul inkasso internațional oferit de TIMOCOM este pus la dispoziția utilizatorilor sistemului Smart Logistics din întreaga Europă. Puteți comanda acest serviciu confortabil, online. Ca intermediari neutri vor fi utilizate persoane care comunică în acest scop în limba maternă și vă pot susține drepturile în 25 de limbi. Echipa inkasso de la TIMOCOM are o rată a succesului de peste 86%.

Aveți o creanță neachitată? Informați-vă, fără niciun fel de obligații, despre serviciul inkasso de la TIMOCOM și aflați în avans posibilele costuri cu ajutorul calculatorului taxelor. Informații suplimentare pot fi găsite în website-ul Inkasso internațional.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

NoutatiServicii

O alternativă de înaltă calitate la motorina tradițională

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată...

Transportatori

Semiremorci frigorifice: funcționare, caracteristici și utilizări specifice

Într-o lume în care proaspătul și sănătosul sunt priorități, semiremorcile frigorifice joacă...

NoutatiServicii

Plata la pompă cu telefonul mobil prin OSCAR Downstream

OSCAR Downstream anunță lansarea în premieră pentru clienții B2B din România a...

FeroviarNoutatiTransportatori

Biletul unic pentru călătorii transfrontaliere

Președinta Comisiei Europene, Ursula Von der Leyen, a promis în campanie emiterea...