Home Transportatori Feroviar Trenuri mai dese la Aeroportul Otopeni
Feroviar

Trenuri mai dese la Aeroportul Otopeni

334

Vom avea trenuri mai dese la Aeroportul Otopeni. CFR Infrastructură a lansat o nouă licitație pentru lucrări de dublare parțială a liniei Pajura – Mogoșoaia pe Magistrala 700 București – Urziceni. O investiție care va permite o cadență a trenurilor la interval de 30 de minute, față de cele 40 de minute din prezent.

La prima licitație lansată în iulie, oferta San ElectroTerm-GDO Mov a fost descalificată, fiind considerată neconformă/inacceptabilă, potrivit datelor din SEAP. GDO Mov este firma din Baia Mare care a câștigat contractul pentru modernizarea Gării de Nord din București, dar CNSC a decis admiterea contestațiilor Erbasu și CMA Construct. ElectroTerm Grup este o firmă din Brăila cu 72 de angajați și o cifră de afaceri de 17 milioane lei în 2022.

A doua licitație a CFR Infrastructură (prin Regionala București) a fost publicată luni, 9 octombrie, tot cu valoarea de 6,5 milioane lei. „Obiectivul principal al lucrărilor de semnalizare și dublare parțială a liniei de cale ferată pe relația Hm Pajura – Mogoșoaia este sporirea capacității de circulație a trenurilor între Gara de Nord – Aeroport (și retur), prin introducerea unei noi diagonale CF (2 aparate de cale) în zona km 8+800 – 8+900 și lucrări de instalații de semnalizare pe liniile CF 301K (Post Giulești – Mogoșoaia) și linia 700 (Pajura – Mogoșoaia).

Principalele lucrări de semnalizare care se vor executa în cadrul acestui contract sunt: introducerea a 6 circuite de cale pe linia CF 301K și linia 700, 4 stâlpi de semnalizare (km 8+651, km 8+451, 9+084, km 10+636), 2 electromecanisme de macaz, montarea de încălzitoare pe aparatele de cale, realizarea rețelei de cablaj pentru echipamentele nou-introduse în cale (cabluri de semnalizare, cabluri pentru alimentare a semnalelor, dulapurilor de bloc, adaptarea dependințelor pentru noua configurație), montarea de dulapuri pentru echipementele de semnalizare, lucrări de relocare, modificare, respectiv demontare din cale a vechilor instalații CF și reconfigurarea instalațiilor din stația Mogoșoaia”, a transmis CFR Infrastructura.

Lucrările pentru dublarea parțială a liniei și introducerea de macaz durează 7 luni, potrivit secretarului de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

FeroviarNoutati

Trenuri suplimentare în minivacanța de 1 Mai

CFR Călători suplimentează numărul trenurilor care vor circula spre litoral în minivacanța...

FeroviarNoutati

Maersk cumpără calea ferată de la Canalul Panama

Armatorul danez A.P. Møller-Maersk a achiziționat o linie de cale ferată care...

FeroviarNoutati

Prima gară din lume imprimată 3D. Este gata în 6 ore!

West Japan Railway Co. (JR West) a anunțat planurile de a construi...

FeroviarNoutati

Apel ferm lansat de Organizația Patronală a Societăților Feroviare Private din România (OPSFPR)

Organizația Patronală a Societăților Feroviare Private din România (OPSFPR) face un apel...