Rebranding IVECO Group – calea pentru noua divizie

Logoul instituțional, care desemnează IVECO Group ca entitate de tip holding, reflectă această nouă realitate. Designul acestui logo subliniază importanța mărcilor pe care le reunește și reprezintă, totodată, un omagiu față de moștenirea acestora, delimitând clar noua lor traiectorie.
Numele a apărut în 1975, prin înființarea Industrial VEhiclesCOrporation. Identitatea este subliniată prin intermediul unui tipar sobru, iar culoarea indică stabilitatea, puterea ADN-ului industrial, precum și ambiția de a-și atinge obiectivele.
Angajamentul față de inovație, o tradiție pentru noi, este reprezentat prin punctul albastru dintre cele 2 cuvinte, sugerând echilibrul și atrăgând atenția asupra detaliilor. Sub noul logo se află desfășurarea de forțe a mărcilor pe care acesta le reunește. În centru sunt plasate IVECO (marca vehiculelor comerciale din gamele ușoare, medii și grele) și FPT Industrial (brandul producător al motoarelor și al transmisiilor din CNH
Industrial).
Regăsiți noul logo dinamic aici.
