Advertisement

PostNord
Home Camioane PostNord își extinde parteneriatul cu Einride
CamioaneNoutati

PostNord își extinde parteneriatul cu Einride

7

Serviciul poștal nordic PostNord și compania de transport de mărfuri electrice Einride au anunțat o extindere majoră a parteneriatului lor. Prin intermediul acestui parteneriat, PostNord își va dubla kilometrii de transport electrificat, ajungând la 1,3 milioane de km pe an.

Einride spune că acest lucru va acoperi „operațiuni extinse” pe „rute logistice cheie” din regiunea Oslo, în special utilizând camioanele electrice ale Einride, platforma sa inteligentă de mobilitate de marfă și instrumentul de planificare a rutelor Einride Saga AI. Dar nu se specifică dacă acest lucru înseamnă vehicule electrice suplimentare în flota PostNord sau dacă vehiculele electrice existente din flotă vor fi utilizate mai regulat sau ambele. Cu toate acestea, May-Kristin S Willoch, șefa departamentului de mediu și responsabilă cu protecția datelor la PostNord Norvegia, a declarat: „Odată cu extinderea, majoritatea flotei noastre regionale din Norvegia este acum complet electrică” – ceea ce sugerează că flota de vehicule electrice va fi extinsă.

Există însă câteva indicii despre cum ar putea arăta aceste „operațiuni extinse” în viitor; am văzut luna trecută cum Einride și Postnord au făcut echipă pentru a efectua prima trecere autonomă a frontierei fără cablu din lume, folosind un camion autonom Einride, la granița dintre Norvegia și Suedia. Rămâne de văzut dacă acest tip de activitate va fi inclus în parteneriatul extins.

Roozbeh Charli, CEO al Einride, a declarat: „Strategia noastră de creștere se bazează pe parteneriate solide și scalabile, iar acest lucru demonstrează potențialul pe termen lung al portofoliului nostru existent de clienți. Norvegia continuă să dea un exemplu în tranziția către transportul electric și suntem mândri să ne adâncim impactul aici, împreună cu un partener cu viziune de viitor precum PostNord.”

Einride, o companie suedeză, trece printr-o perioadă de creștere susținută. La începutul acestei luni, a primit 100 de milioane de dolari americani de la EQT Ventures și de la alți investitori pentru a-și dezvolta atât oferta de camioane electrice, cât și autonome. Este activă în Europa, unde utilizează în mare parte camioane electrice convenționale de la producători precum Daimler Truck și Scania; plus SUA și Emiratele Arabe Unite. În septembrie, a lansat, de asemenea, pentru prima dată un camion autonom pe un drum public în Belgia – deși acesta a inclus un operator de la distanță.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

eTGX
CamioaneNoutati

Fratelli Foppiani primește primele camioane electrice MAN eTGX din Italia

Fratelli Foppiani Trasporti a preluat primele două camioane electrice MAN eTGX în...

AutobuzeCamioaneNoutati

Yutong se extinde rapid în Europa cu o strategie locală

Producătorul chinez de autobuze Yutong își intensifică prezența europeană cu o strategie...

ASKO
CamioaneNoutati

Premieră în Norvegia: Depozitul logistic ASKO permite încărcarea camioanelor în megawați

Kempower a instalat un sistem de încărcare descentralizat cu o capacitate totală...

Scania
CamioaneNoutati

Scania lansează o nouă campanie de brand: „Este pur și simplu special”

Noua campanie globală de brand Scania este construită pe un sentiment la...