Mullen Automotive a achiziționat încă 21% din Bollinger Motors, aducând participația sa totală la 95%. Această tranzacție crește capitalul propriu al companiei cu aproximativ 3,5 milioane de dolari.
Mullen a soluționat recentele creanțe și datorii care au dus la o administrare judiciară a Bollinger. Aceasta înseamnă că producătorul de camioane va continua să funcționeze ca înainte, sub noua conducere și direcție strategică a Mullen. Într-un comunicat de presă însoțitor, Mullen a specificat: „Bollinger va continua să funcționeze ca o filială majoritară independentă, menținându-și propria identitate de marcă și concentrare. Toți clienții existenți și viitori se pot aștepta la o activitate normală, cu sprijin complet și o acoperire completă în ceea ce privește vânzările, service-ul și garanția pentru vehiculele lor Bollinger.”
Bollinger continuă să dezvolte platforma B4
Conform comunicării Mullen, Bollinger va continua să se concentreze pe dezvoltarea și producția platformei B4 și intenționează să valorifice resursele și expertiza Mullen pentru a accelera progresul său. Producția de serie a șasiului-cabină B4 a fost începută în septembrie 2024.
B4 a fost anunțat pentru prima dată în 2022. Acesta dispune de o acționare electrică pe puntea spate și utilizează o platformă de 800 de volți cu baterii LFP. Are două pachete de baterii cu un conținut total de energie de 158 kWh, permițând o autonomie de până la 185 de mile sau aproximativ 300 de kilometri. Bateriile sunt furnizate de Our Next Energy (ONE), cu care producătorul de camioane a semnat un acord în 2022. Acestea pot fi încărcate în curent alternativ la 19,2 kW și în curent continuu la 110 kW. Încărcarea de la zero la 100% durează nouă, respectiv două ore.
Bollinger scapă de problemele financiare
Problemele financiare au fost dezvăluite abia luna trecută , când un judecător federal american a plasat compania în administrare judiciară. Această decizie a fost luată după ce s-a aflat că Bollinger Motors nu mai era în măsură să își îndeplinească obligațiile financiare. Angajații nu își mai primeau salariile, chiriile rămâneau neplătite, iar furnizorii așteptau în zadar plățile restante.
„Acesta este un moment important atât pentru Mullen Automotive, cât și pentru Bollinger Motors”, a declarat David Michery, CEO și președinte al Mullen Automotive și Bollinger Motors. „Investiția noastră în achiziționarea marii majorități a acțiunilor rămase și în rezolvarea anumitor datorii restante semnificative demonstrează încrederea noastră în gama și viitorul vehiculelor Bollinger și angajamentul nostru continuu.”
Comentați?