Advertisement

Knorr-Bremse
Home Camioane Knorr-Bremse lansează versiunea V25.2 a software-ului Knorr-Bremse Diagnostics
CamioaneNoutatiRemorciServicii

Knorr-Bremse lansează versiunea V25.2 a software-ului Knorr-Bremse Diagnostics

18

Începând cu luna septembrie, cea mai nouă versiune a platformei Knorr-Bremse Diagnostics este disponibilă abonaților pentru instalare.

Actualizarea aduce multiple îmbunătățiri pentru service-urile de camioane și remorci: suport pentru limbi suplimentare (olandeză, cehă și maghiară), configurare TEBS G2.2 prin ECUtalk®, optimizări ale testelor EOL pentru unitățile iTEBS X și funcții noi de diagnoză pentru sistemele Daimler sATP.

Diagnoză camioane. Diagnoza de bază pentru sATP în vehiculele comerciale Daimler Truck Knorr-Bremse Diagnostics V25.2 oferă primele funcții de bază pentru diagnosticarea sistemelor sATP. Bazat pe platforma GSAT (Global Scalable Air Treatment), sATP este unul dintre primele produse Knorr-Bremse utilizate pe vehiculele comerciale Daimler Truck care respectă reglementările de cybersecuritate.

Diagnoză remorci. Modificarea parametrilor TEBS G2.2 cu ECUtalk®. Începând cu versiunea 25.2, software-ul ECUtalk® este instalat automat împreună cu Knorr-Bremse Diagnostics pentru a permite modificarea parametrilor unităților TEBS G2.2. Aplicația ECUtalk® se lansează atunci când se selectează opțiunea „Modify Parameters” din meniul aferent sistemelor TEBS G2.2 și este preconfigurată cu un PIN „Service Plus”, necesar pentru accesul la funcțiile destinate atelierelor de service.

Alte îmbunătățiri tehnice. Începând cu Knorr-Bremse Diagnostics V25.2, software-ul acceptă doar înlocuirea modulatoarelor IAM pentru unitățile TEBS G2.x și iTEBS X (adică modulatoare cu capac gri). Pentru unitățile TEBS G2.2, această implementare aliniază funcțiile „Scriere set de parametri în unitatea de control” și „Înlocuire unitate de control” din Knorr-Bremse Diagnostics cu comportamentul software-ului ECUtalk®, care de asemenea suportă doar înlocuirea ECU-urilor cu capac gri.

Îmbunătățirea performanței testului EOL pentru iTEBS X. Pentru unitățile iTEBS X, performanța testelor EOL a fost îmbunătățită: execuția multor teste individuale este acum complet automată (dacă un test este finalizat cu succes, software-ul trece automat la următorul pas, fără intervenția utilizatorului).Astfel, timpul total necesar finalizării secvenței de testare EOL este redus semnificativ.

Procesul de actualizare software pentru ECU-urile iTEBS X este acum mai fiabil. În cazul în care o actualizare anterioară a fost întreruptă și a afectat memoria unității, software-ul recuperează automat ECU-ul odată ce este pornită o nouă procedură de actualizare.

Note importante:

În versiunea 25.2, ECUtalk® este instalat implicit în engleză și germană. Pachetele de limbi suplimentare pot fi descărcate de pe site-ul TruckServices.

Software-ul ECUtalk® instalat oferă toate funcționalitățile necesare pentru diagnosticarea sistemelor TEBS G2.0 și TEBS G2.1.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Olanda
CamioaneNoutati

Olanda va lansa mai multe runde de subvenții pentru camioanele cu emisii zero

În perioada 27 ianuarie – 13 februarie 2026, întreprinderile și organizațiile non-profit...

AerianNoutatiTransportatori

AnimaWings: din ce în ce mai multe companii aleg abonamentele corporate pentru zboruri interne și externe

Potrivit AnimaWings, companie aeriană 100% românească, tot mai multe companii aleg abonamentele...

CamioaneNoutati

Daimler Truck susține că bateria camionului electric a rămas intactă chiar și în testele de impact lateral

Daimler Truck a publicat rezultatele testelor de impact efectuate de producător pe...

CamioaneNoutati

Amazon a plasat cea mai mare comandă de camioane electrice din istoria Marii Britanii

Amazon va opera un total de 160 de camioane electrice pe drumurile...