Home Noutati IVECO Services: un ecosistem în continuă evoluție
NoutatiServicii

IVECO Services: un ecosistem în continuă evoluție

136

Abordarea IVECO centrată pe client și orientată către șofer este reflectată în serviciile prezentate la IAA, concepute pentru a completa vehiculele sale și pentru a oferi o soluție integrată de mobilitate.

Portofoliul de servicii IVECO, în continuă evoluție și extindere, este conceput pentru a spori timpul de funcționare, productivitatea, eficiența și siguranța șoferilor. Aceste servicii sunt activate de cele mai recente inovații generate de conectivitate, progrese digitale și parteneriate cu valoare adăugată. Acestea răspund nevoilor clienților în materie de eMobility, Uptime, Productivity & Efficiency, Driver Care, și Safety and Security.

Pe drumul către decarbonizare, IVECO introduce servicii inovatoare pentru a sprijini adoptarea vehiculelor cu emisii zero. Noile produse prezentate în premieră la IAA – eMoovy și S-eWay Rigid – beneficiază de serviciile eRemote Control, Easy App și Smart Routing care îmbunătățesc experiența de condus și eficiența vehiculului, reducând în același timp costul total de proprietate (TCO) prin controale avansate și analize ale bateriei. eRange Assurance alertează cu privire la autonomia rămasă a vehiculului și noi algoritmi predictivi pentru monitorizarea bateriei completează propunerea Uptime.

IVECO este pregătită să ofere asistență de înaltă calitate clienților, service și piese originale pentru gama sa de vehicule cu emisii zero prin intermediul Centrului său Customer Uptime, 900 de puncte de service și contractele ELEMENTS de întreținere și reparații. La IAA, IVECO prezintă, de asemenea, noi soluții de încărcare pentru a facilita electrificarea instalațiilor clienților, inclusiv noua stație de încărcare Recomandată de IVECO, care va fi disponibilă pentru eDaily și eMoovy în Germania începând din septembrie 2024. Aceste progrese ajută clienții IVECO să își gestioneze operațiunile cu vehicule electrice, oferind siguranță și maximizând timpul de funcționare.

Pe lângă accentul pus pe eMobility, IVECO se angajează să îmbunătățească în continuare sustenabilitatea vehiculelor sale pe gaz și diesel prin soluțiile sale dedicate eficienței consumului de combustibil. Prin intermediul Professional Fuel Report și al cursurilor de Eco-Driving, IVECO oferă informații și recomandări concrete pentru optimizarea comportamentului de conducere, reducând astfel consumul de combustibil (cu până la 4%) și emisiile. În plus, evoluția algoritmilor predictivi – cu peste 30 de componente deja acoperite și altele care urmează – asigură funcționarea vehiculelor la eficiență maximă, maximizând disponibilitatea și prelungind durata lor de viață. Aceste inițiative contribuie nu numai la reducerea impactului vehiculelor asupra mediului, ci și la realizarea de economii semnificative pentru clienți, consolidând angajamentul IVECO față de soluții de transport sustenabile și eficiente din punct de vedere al costului total de operare.

IVECO prezintă în avanpremieră la IAA noul său serviciu IVECO Road Assistant, conceput pentru a spori gradul de conștientizare și siguranța șoferului în timpul condusului, prin furnizarea de informații în timp real despre evenimentele rutiere în avans prin intermediul sistemului de infotainment al vehiculului. Șoferul va putea, de asemenea, să interacționeze cu IVECO Road Assistant folosind Driver Pal, însoțitorul vocal al șoferului de la bord al IVECO, bazat de tehnologia Amazon Alexa, sporind și mai mult siguranța. Noul serviciu va fi introdus pentru prima dată pe IVECO S-Way începând din 2025.

Dezvoltarea continuă a portalului IVECO ON sporește în continuare productivitatea afacerilor clienților cu servicii precum Tacho Data Download, care permite operarea de la distanță și reduce sarcinile administrative impuse de reglementările privind tahograful. În plus, noi soluții de siguranță și securitate, cum ar fi Collision Claims Management, care face mai eficientă gestionarea cererilor de despăgubire în caz de accident, și Stolen Vehicle Assistance, care ajută la recuperarea rapidă a vehiculelor furate cu ajutorul unui centru de securitate care funcționează 24/7 în colaborare cu forțele de poliție. Aceste servicii vizează reducerea costurilor administrative și a cheltuielilor de asigurare, rezultând un cost total al proprietății mai scăzut.
.
Cele mai recente introduceri digitale includ navigarea ușoară și precisă prin integrarea tehnologiei inovatoare de localizare what3words în serviciul de navigație pentru vehicule din gamele ușoare și grele IVECO până la sfârșitul anului 2024. Întâi va fi activată funcția de tastare a textului, urmată de introducerea vocală deservită de IVECO Driver Pal, care va fi disponibilă din 2025. Această caracteristică unică dezvoltată de what3words a eliminat dificultățile care pot apărea în cazul adreselor imprecise și al locațiilor îndepărtate, împărțind lumea într-o grilă de pătrate de 3m x 3m și oferind fiecărui pătrat o combinație unică de trei cuvinte: o adresă what3words. Integrarea what3words va spori precizia rutei vehiculului, va reduce timpii de livrare și va simplifica viața șoferilor.

Brandul introduce, de asemenea, sistemul exclusiv Third-Party App Integration, care permite carosierilor și clienților să interacționeze cu funcționalitățile caroseriei prin intermediul conectivitășii vehiculului prin sistemul de infotainment ptrue toate vehiculele MY24. Începând de anul viitor, această platformă va oferi șoferilor și clienților aplicații esențiale ale terților pentru activitatea lor, ușor accesibile din sistemul de infotainment al vehiculului, fără a fi nevoie de o conexiune la internet sau de un dispozitiv mobil, datorită Connectivity Box standard.
Vizitatorii IAA vor avea ocazia să navigheze prin noua platformă în cabina S-Way expusă la standul IVECO.

Evoluția conectivității și a funcțiilor digitale la bord îmbunătățește experiența și confortul șoferului. Sistemul de infotainment al vehiculelor IVECO include acum Amazon Alexa Built-in. Acesta oferă o interfață intuitivă și ușor de utilizat, permițând șoferilor să gestioneze funcțiile vehiculului utilizând comenzi vocale, oferind astfel o experiență completă la bordul vehiculului. IVECO Driver Pal, companionul vocal de călătorie de pionierat de la bord, dezvoltat folosind tehnologia Amazon Web Services (AWS) și oferind experiența Amazon Alexa Built-in complet integrată, își extinde capacitățile de comandă vocală pe vehiculele electrice IVECO eDaily și S-eWay Rigid.

IVECO și PETRONAS: o colaborare care generează un plus de valoare în transporturi

Printr-un parteneriat eficient bazat pe cercetare și dezvoltare cu PETRONAS Lubricants International, IVECO Services oferă soluții inovatoare de lubrifianți pentru a optimiza utilizarea gamei sale de vehicule, îndeplinind cerințele industriei europene de transport rutier.
„În calitate de lideri în industria transporturilor, acest parteneriat demonstrează modul în care organizațiile pot colabora pentru a crea soluții de ultimă generație care sunt atât eficiente din punct de vedere energetic, cât și foarte performante. Angajamentul IVECO de a spori productivitatea afacerilor clienților săi este evident în colaborarea sa cu PETRONAS Lubricants International. Camioanele noastre echipate cu noul motor XCursor 13, care funcționează perfect la eficiență maximă cu Urania Next 0W-16 marca IVECO, reprezintă un pas înainte semnificativ în ceea ce privește eficiența consumului de combustibil și tehnologia motoarelor”, afirmă Marco Baffoni, Head of Customer Service, IVECO.

Servicii financiare concepute pentru a îmbunătăți performanța clienților

Clienții IVECO se pot baza pe extinderea portofoliului de servicii financiare al IVECO CAPITAL. Pe piața germană, marca tocmai a introdus PREMIUM PROTECT, o nouă acoperire de asigurare disponibilă prin intermediul rețelei de dealeri IVECO, care oferă protecție completă pentru vehicule și caroserii, inclusiv costuri de recuperare și repatriere, daune la sistemul de frânare, de funcționare și rupere.
La IVECO CAPITAL corner, clienții IVECO pot descoperi, de asemenea, cele mai recente servicii inteligente lansate, inclusiv cardul de servicii de mobilitate în colaborare cu Eurowag și IVECO PAY, hub-ul integrat cu IVECO ON pentru plata unei game largi de servicii, inclusiv oferte telematice și de mobilitate electronică.

GATE, compania digitală lansată la IAA 2022 pentru a facilita tranziția către mobilitatea durabilă electrică, și-a extins acum operațiunile în Germania, a doua sa piață după Italia. Formula inovatoare de plată în funcție de utilizare, adaptată clientului în funcție de utilizarea vehiculului, disponibilă acum pentru gama extinsă eDaily, va fi extinsă la o gamă mai largă de vehicule comerciale electrice și camioane.
Atât IVECO CAPITAL, cât și GATE au propriul lor spațiu la standul IVECO pentru a primi vizitatorii dornici să afle mai multe despre ofertele lor.

Vizitatorii de la IAA vor fi martori la fața locului ai modului în care abordarea avangardistă a IVECO modelează viitorul transporturilor, conduce progresul și oferă clienților săi o valoare de neegalat.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

LogisticăNoutati

Comerțul modern continuă să crească în România

Comerțul modern din România continuă să se extindă. Acest trend este contrar...

LogisticăNoutati

CTP a rămas în cursa pentru achiziția P3

CTP, cel mai mare dezvoltator de spații logistice și industriale din România,...

Noutati

CNAIR: nu sunt drumuri închise sau restricționate din cauza zăpezii

CNAIR anunță că nu sunt drumuri închise sau restricționate din cauza zăpezii....

AerianNoutati

Trafic aerian normal, în condiții de iarnă, pe aeroporturile Capitalei

Zăpada nu a dat peste cap complet activitatea pe aeroporturile Capitalei. Potrivit...