Home Camioane Fuso a prezentat Super Great
Camioane

Fuso a prezentat Super Great

38

Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation a prezentat un nou model de camion Super Great la Japan Mobility Show. Vânzările pe piața japoneză sunt programate să înceapă în cursul acestui an.

Noul Super Great, acum complet remodelat, la 6 ani de la ultima sa reproiectare majoră, în 2017, se concentrează pe oferirea de economie, siguranță și confort. Cel mai recent model este echipat cu un motor de înaltă performanță 6R30 de 12,8L, ce oferă atât putere, cât și eficiență. În plus, cabina a fost reproiectată pentru a îmbunătăți aerodinamica, iar anvelopele cu rezistență redusă la rulare au fost adoptate pentru a respecta standardele de eficiență a combustibilului FY2025 din Japonia (cunoscute sub numele de JH25).

De asemenea, camionul are un design modernizat al cabinei, axat pe motivul FUSO Black Belt. FUSO Black Belt a fost integrat în alte produse din gamă, precum Canter, pentru sarcini ușoare, și autobuzul de mare tonaj Aero Queen, oferind produselor FUSO o identitate imediat recognoscibilă și consolidând vizibilitatea generală a mărcii în industria vehiculelor comerciale. Pe modelul Super Great, motivul Black Belt comunică puterea și sofisticarea demne de un camion de mare tonaj emblematic.

Noul Super Great vine cu cele mai recente tehnologii avansate de siguranță. Autocamionul este echipat cu Active Brake Assist 6 (ABA®6), sistemul actualizat de atenuare a coliziunii frontale. Active Side Guard Assist® 2.0 face parte din oferta standard a produsului, detectând pericolele de pe ambele părți ale vehiculului pentru viraje și schimbări de bandă.

MFTBC sprijină viziunea zero a grupului Daimler Truck

Ca parte integrantă a grupului Daimler Truck, MFTBC sprijină urmărirea de către organizație a viziunii zero. Această aspirație vizează reducerea în cele din urmă a accidentelor rutiere în care sunt implicate vehiculele Daimler Truck prin dezvoltarea de tehnologii de siguranță și de asistență pentru șoferi, precum și a sistemelor de conducere automată.

MFTBC a fost primul producător de vehicule comerciale care a adus pe piața japoneză caracteristici de asistență la condus automatizat de nivel 2 cu Super Great 2019, datorită tehnologiei dezvoltate în cadrul rețelei Daimler Truck, și își menține angajamentul de a livra în continuare camioane de top pe piață, care să permită un transport pe distanțe lungi mai sigure și mai eficiente.

De asemenea, au fost făcute optimizări pentru a se adapta mai bine la schimbarea mai devreme a treptelor de viteză la viteze mai mici. Pentru șoferii care preferă AMT Shift Pilot®, sincronizarea schimbării treptelor de viteză a fost ajustată pentru a se potrivi cu creșterea cuplului la viteze mici.

Cuplul ridicat al motorului de capacitate mare asigură o tracțiune amplă pe pante lungi și un răspuns excelent în timpul accelerării, ceea ce duce la un confort de conducere îmbunătățit. Motorul 6R30 se mândrește cu o rată mai mare de purificare a NOx-ului cu ajutorul sistemului BlueTec® în sistemul de post-tratare a gazelor de eșapament.

Noul acoperiș foarte înalt oferă un spațiu interior semnificativ extins pentru o experiență de condus îmbunătățită. Spațiul mai încăpător al cabinei conține mai multe spații de depozitare pentru șoferii ocupați care au nevoie de acces facil la documente și scule. Configurația acoperișului super înalt reduce rezistența aerodinamică în timpul condusului, contribuind la o mai bună economie de combustibil. Schemele de culori disponibile pentru mobilierul interior au fost actualizate, fiind oferite modele negre și roșii, în funcție de clasa vehiculului. Motivul centurii negre FUSO a fost adoptat pentru consola de deasupra capului din interior.

Noul Super Great este echipat recent cu Active Brake Assist 6 (ABA®6), un sistem de atenuare a coliziunilor cu o rază de detecție și mai mare și o precizie îmbunătățită, care oferă un suport de siguranță mai avansat. Sistemul utilizează o cameră de recunoaștere frontală și un radar cu unde milimetrice pentru a detecta eventualele coliziuni cu vehicule sau pietoni din față, emite avertismente și activează frânele pentru a reduce riscurile de pe șosea.

Noul Super Great vine cu Active Side Guard Assist 2.0, un sistem radar îmbunătățit care poate detecta acum pericolele de pe ambele părți ale vehiculului în timpul virajelor și al schimbărilor de bandă. Dacă radarul detectează un obiect mobil periculos în calea vehiculului la viteze de 20 km/h sau mai mici, Active Side Guard Assist 2.0 va activa o frână de atenuare a pagubelor pentru a opri de urgență vehiculul.

Sistemul Front Blind Spot Information System, un sistem de avertizare în caz de coliziune la viteză redusă proaspăt instalat pe noul model, detectează pietonii și bicicletele care se apropie de partea din față a vehiculului. În special, în cazul vehiculelor mai mari, această zonă poate fi un unghi mort dificil pentru șoferi.

Un sistem performant de cameră de vedere din spate este acum standard pentru a oferi liniște la manevrarea camionului cu spatele. Camera afișează pe monitor zona din spatele vehiculului.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Camioane

Demonstratorul tehnologic autonom Freightliner eCascadia

Daimler Truck își propune să ating ținta de a produce camioane cu...

Camioane

Renault, electrificare pe șantiere

Cu ocazia salonului Intermat, producătorul francez anunță lansarea primului vehicul de șantier...

Camioane

Euro NCAP, detalii despre primele teste de evaluare a siguranței camioanelor

Euro NCAP anunță în mod oficial o etapă importantă în dezvoltarea către...

Camioane

Scania câștigă pentru a noua oară testul comparativ Green Truck

În fiecare an, producătorii de camioane grele din Europa sunt invitați la...