Noua campanie globală de brand Scania este construită pe un sentiment la fel de puternic – unul de mândrie, conexiune și apartenență. Doi bărbați așteaptă în deșert ceva ce nu pot explica exact. Povestea se desfășoară pe un cover al piesei *Hey Brother* a lui Avicii, vocea fiind interpretată de Bryan Adams.
Campania abordează un sentiment greu de descris, dar inconfundabil pentru cei care l-au experimentat. Poate proveni din încrederea liniștită a unui șofer la sfârșitul unei călătorii lungi sau dintr-un simplu semn de salut între străini care știu ce înseamnă să faci parte din comunitatea Scania.
Noua campanie Scania
Lansată săptămâna aceasta, campania invită oamenii în lumea Scania, nu prin listarea caracteristicilor produsului, ci prin împărtășirea a ceva mult mai personal. În centru se află un film cinematografic despre doi frați care refuză să se mulțumească cu ceva mai puțin decât un Scania. Având o versiune special realizată a piesei „Hey Brother” a lui Avicii, vocea fiind compusă de Bryan Adams, filmul îmbină povestea, coloana sonoră și liniștea pentru a exprima ceea ce mii de șoferi din întreaga lume știu deja: că a conduce un Scania este mai mult decât o profesie. Face parte din cine ești.
„Există un sentiment greu de descris, dar inconfundabil pentru cei care l-au experimentat”, spune Patrik Thärnå, director de comunicare de marketing. „Este prezent în modul în care șoferii vorbesc, în mândria pe care o simt în fiecare călătorie. Prin această campanie, am vrut să surprindem acest sentiment și să-l reflectăm oamenilor care îl poartă deja cu ei.”
Campania se va lansa la nivel global pe platforme digitale, inclusiv YouTube, Meta, TikTok și LinkedIn, precum și pe canale TV conectate și de influenceri, precum și prin intermediul poveștilor și mărturiilor din comunitatea Scania. Conținut suplimentar din culise și axat pe clienți va extinde povestea și îi va adânci rezonanța emoțională.


                    
                                        
                                        

 
 
 
 
Comentați?