Sany
Home Camioane Sany își propune să lase amprenta în Europa cu un camion electric pe distanțe lungi
CamioaneNoutati

Sany își propune să lase amprenta în Europa cu un camion electric pe distanțe lungi

53

Producătorul chinez Sany își aduce în Europa capul tractor electric e263, primele livrări fiind programate pentru începutul anului 2026. Camionul 4×2 este conceput să revoluționeze segmentul electric pe distanțe lungi: Sany promite o autonomie de peste 500 de kilometri – susținută de o rețea densă de service.

Sany nu este o străină în Europa. Compania chineză este activă aici în principal cu utilaje de construcții și vehicule grele. În China, este cel mai mare producător de utilaje grele din țară. De la achiziționarea companiei germane Putzmeister, specialist în pompe de beton, în 2012, Germania a servit drept o bază europeană importantă, cu locații în Bedburg și Aichtal.

Prin divizia sa Sany eTrucks, compania dorește acum să se impună pe piața vehiculelor comerciale electrice. Unitatea poartă eticheta „susținută de Putzmeister”, subliniind orientarea sa europeană. Putzmeister este responsabilă pentru asistența clienților și infrastructura de service în întreaga Europă. Pentru a lansa noile sale camioane electrice, Sany colaborează, de asemenea, cu Alltrucks, specialistul în ateliere multimarca, care se va ocupa de întreținerea, diagnosticarea și reparațiile pentru camioanele electrice Sany în Europa.

Specificații competitive pe hârtie

Trecând la detaliile tehnice ale noului e263: modelul este propulsat de o punte electrică cu două motoare, care oferă o putere continuă de 420 kW și o putere maximă de 730 kW. Cuplul este listat la 1.000 Nm, cu un vârf de 1.760 Nm. Deși Sany nu numește furnizorul, confirmă că camionul funcționează pe o arhitectură de sistem de 800 de volți. Energia provine de la o baterie LFP de 636 kWh, despre care se spune că permite „o autonomie de peste 500 de kilometri”. Nici furnizorul nu este dezvăluit, deși rapoartele menționează un acord cu specialistul în baterii EVE Energy pentru o variantă chinezească care utilizează același pachet de capacitate.

În orice caz, e263 pare mai mult decât competitiv pe hârtie. Comparativ cu Mercedes-Benz eActros 600 – unul dintre cele mai solicitate camioane electrice de cursă lungă din prezent – ​​cifrele sunt apropiate. eActros 600 oferă o putere continuă de 400 kW și o putere maximă de 600 kW, cu un pachet LFP de 621 kWh pentru o autonomie de cel puțin 500 de kilometri. Sany, însă, are avantajul în ceea ce privește performanța maximă.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Lion's City E
AutobuzeNoutati

MAN deschide calea pentru asamblarea autobuzelor electrice în Azerbaidjan

MAN și Improtex Trucks & Buses au semnat un memorandum de înțelegere...

AutobuzeNoutati

IVECO BUS este lider în mobilitatea durabilă în Lazio

IVECO BUS, împreună cu dealerul Romana Diesel și compania Indcar, și ca...

Lyten
NoutatiTehnologie

Lyten, undă verde pentru achiziția Northvolt

Dezvoltatorul american de baterii Lyten a primit undă verde pentru a achiziționa...

AutobuzeCamioaneNoutatiTehnologie

MAN și ABB îmbunătățesc fiabilitatea sesiunilor de încărcare MCS

MAN Truck & Bus și ABB raportează progrese suplimentare în validarea sistemului...